mandag 15. mars 2010

Vinnere av utfordring #2, samt kommentarkonk.

Vi fikk inn hele 55 flotte, og kreative bidrag. Slett ikke værst til å være vår 2. utfordring.
Temaet var vår, og vi fikk masse fine bidrag. Det hadde blitt umulig for oss å velge en vinner, derfor lot vi random gjøre jobben.

Vi vil gjerne takke ALLE sammen som var med oss denne gang.


Så over til å trekke en vinner.

Vinner av NSHK`s utfordring #2

 Bidrag nr. 4 er innsendt av 


Send oss mail med adr. så er premien på veg i posten.

Minner på at premien er en 30X30cm. stempelplate stapfull av clearstamp, sponset av TRE L.

Gratulerer så masse Ane Lene !!

(Må si jeg er missunnelig på deg nå, hehe.) 

______________

Kommentarkonk.

Kjørte også en konkurranse dær man rett og slett bare skulle kommentere presentasjons inlegget.
Der fikk vi 34 inlegg, vi har brukt random org. for å trekke en vinner. 
Var så mange gode, og oppmuntrende ord, at det ble vanskelig å velge en selv.
Så her er vinneren av gavekort + overraskelse..
Den 7. kommentaren var skrevet av Jorunn, her er hennes kommentar ;

"Mariell du står på, det er kjempebra, fortsett med det!!
Gratulerer med flott blogg, og eget design team, dette blir veldig spennende!!
- jeg gleder meg til å finne masse inspirasjon her!!

Lykke til med alt det kreative!
Jorunn"
 
Gratulerer så masse Jorunn !!  = ) 
 
send oss en mail med adr. så kommer premien i posten til deg.

4 kommentarer:

  1. Tusen takk! Så moro det var å vinne! Gleder meg til å få stempelplata i posten...
    Ane Lene

    SvarSlett
  2. Tusen takk, så hyggelig - lenge siden jeg har hatt vinnerlykke!

    Jorunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnerne!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempefin premie, gleder meg til å
    lage fotobok, og bruke de fine bokstavene!!
    - legger bilde og link i bloggen min

    Jorunn

    SvarSlett