torsdag 1. april 2010

Utfordring #4

UTFORDRING #4

Jippiii, våren er endelig kommet, og humøret stiger sagte men sikkert i takt med gradestokken. Kjenner bare at man levner til nå. Hæærlig, nå står sommeren for tur og batteriene trengs å lades opp etter en mørk kald vinter..

Gleder oss til å se bidragene deres denne gangen også.

I denne utfordringa har vi bestemt oss for å lage en skisse. 

Du står fritt til å gjøre hva du vil med skissa, så lenge den kan kjennes igjen.


Håper så mange som mulig vil delta.

Riktig god påske til ALLE sammen.


Sponsor

Denne gangen er premien sponset av



Di har i denne omgang sponset oss med dette nyydelige stemplet



Her er skissa


Litt inspirasjon fra DESIGNTEAMET.

Først vil vi presantere
denne ukas Gjestedesigner

 

Hei alle der ute
Jeg heter Linda er 34 år gammel gift med Tore. Sammen har vi tre skjønne barn
Michelle 13, Maria Madelen 11 og Marius William 7 år..
Familien betyr mye for meg liker å tilbringe tid sammen med dem.
Barna liker å scrappe de også, så det er jo gøy å gjøre det sammen...
Det er så godt å få sette seg ned på hobbyrommet å scrappe,
la tankene fare å hengi seg til papirverden!
Forresten så jobber jeg i barnehage, her jo får jo brukt kreaviteten...
Tilbake til scrapping, har jo gjort det en stund.
Men det var først i høsten 2009 at jeg
begynte skikkelig, og siden har jeg at mange timer der.
Favorittstilen min er nok vintage, det har vel med at
jeg elsker blomster, knapper, blonder, perler da må det bare bli vintage hihi..
Det jeg liker best ved scrapping er de uendlige mulighetene,
man blir lissom aldri ferdig å pynte.
Og de som kjenner meg vet at jeg liker pynt!
Når jeg ikke scrapper trener jeg eller dyrker musikk
ved å lytte til god rock f eks. AC/DC, Metallica, Iron Naiden, osv..
Lykke til alle sammen, kos dere med denne fantastiske utfordringen....

Dette kortet har jeg laget etter den flotte skissa som er utfordringen denne gang...

ark: fra creative club og imaginisce.
pynt: blonde fra en gammel lokal butikk, rosa bånd fra creative club
halvperler fra prima
mesing pynt fra prima
blomster: fra wild orchid og blader fra papirloftet.
motivstempel: fra mangnolia fargelagt med promarkers
tekst stempel: fra kreativ hobby

En stor takk til Linda for at hun ville være GDT hos oss, ta en tur innom bloggen hennes, hun er en stor inspirasjonskilde, og lager MASSE flott.

DT

Anne Bente
--
Wenche
--
Tone
--
Gro
--
Marielle


Bidraget legges inn via mr.Linky, for deg som ikke har blogg, kan bidraget sender inn pr. mail. Bidraget må leveres innen 14. April

Bidrag motatt på mail


Lissy




 

8 kommentarer:

  1. For en flott skisse, herlig utfordring :-)
    Nydelig DT kort dere har laget, og nydelig gjestedesigner kort fra Linda!
    Ha en herlig påske jenter :-D
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Kjempeflott skisse, denne likte jeg :) Lekre DT-bidrag !!

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  3. Har forsøkt meg på skissen, likte den veldig godt! Skal ikke se bort i fra at den må brukes flere ganger! Flotte kort dere har laget!

    SvarSlett
  4. Hei.
    Jeg deltar på utfordringen. Usikker på om jeg har linket riktig? Skal bidraget komme opp automatisk?

    SvarSlett
  5. Hei, da er jeg med for første gang :)
    Flott skisse, som jeg sikkert kommer til å ta i bruk senere også.

    SvarSlett
  6. Dette er en skisse jeg liker veldig godt.
    Så jeg har to bidrag denne gangen.

    SvarSlett
  7. Kjempe fin skisse,at denne måtte jeg prøve meg på.
    Kjempe flotte kort dere designere har laget

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  8. Det var en kjempe flott skisse:) Første gang jeg er med hos dere.

    Klem fra siri

    SvarSlett