onsdag 1. september 2010

Utfordring #13

Nå er det endelig tid for 
utfordring #13

Sponsoren denne gang er

Mo`s digital Pencil
Og vinneren får plukke valgfritt stempel.

Utfordringa denne gang lyder som følger..


WINGS
Altså det du lager, må ha noe med vinger inkludert

Her kommer litt inspirasjon 
fra DT.

Marielle ;
 Gro:
Wenche:
Marianne:

Bidraget leveres innen onsdag 15 sep. klokken 20.00. 
Har du ikke blogg, kan bidraget leveres på e-post: nordsalten-hobby@live.no

Bidrag motatt på mail ;
Ellen


17 kommentarer:

  1. Min fe med vinger passet perfekt til denne utfordringens tema!! :) Så nydelige DT bidrag - takk for inspirasjon! Ha en fin dag!

    Klem, Hege

    SvarSlett
  2. Min kommentarer bliver til noget vrøvl, jeg ved ikke rigtig hvad der sker. der står også lissy-mand og det kan jeg ikke få væk. nå men jeg har bidraget med en engel vær sød mod hende.
    kram

    SvarSlett
  3. Min engel landede hos jer, skøn udfordring.

    SvarSlett
  4. Takk for DT inspirasjon, og denne gang fikk jeg også levert :)

    SvarSlett
  5. Flotte bidrag fra alle jer. Tak for inspirationen.
    Dorte

    SvarSlett
  6. Dere er noen flotte inspirasjonskilder. Flotte bidrag. Da er bidraget mitt postet. Takk for moroa.

    SvarSlett
  7. Da har jeg prøvd meg på min første utfordring. Har akkurat lagd meg blogg så dette er helt nytt for meg.. spennende er dette her..og så masse flotte innsendte bidrag :O)

    SvarSlett
  8. Flotte utfordringer dere kommer med, men det er dessverre litt for sjeldent jeg hiver meg med. Denne gangen passa det bra, for nå har jeg nettopp fått kjøpt meg et stempel med vinger som passa bra til ukens utfordring;-)

    Mvh Victoria

    SvarSlett
  9. Da har jeg hevet meg med på en utfordring til dere igjen :)
    Kjempefine bidrag fra DT!!
    Klem :)

    SvarSlett
  10. Fin og fri utfordring og så mange flotte DT bidrag. Mye å bli inspirert av. Ha en GOD HELG!

    SvarSlett
  11. Da har jeg levert bidrag til denne kjekke utfordringen. Veldig bra ide! morro
    klem:)

    SvarSlett
  12. Flott utfordring! Da har jeg lagt igjen mitt bidrag! :) God mandag!

    SvarSlett
  13. Da har jeg levert mitt første bidrag hos dere :) Det er ikke store vingene, men fuglen på bildet har vinger den ;)

    SvarSlett
  14. Nr 55 er meg.. og en total feil *rødme*
    Var kommet en s i stedet for a i navnet mitt, og linken jeg klarte å poste var jammen linken til dette innlegget og ikke innlegget på bloggen min. så ignorer nr. 55 ;)

    SvarSlett
  15. Da har jeg lagt til bidrag nr 2.:)

    SvarSlett
  16. Da har jeg lagt til bidrag nr 2! :)

    SvarSlett