mandag 15. oktober 2018

Utfordring #164 Midtveisinspirasjon OG presentasjon av nye DT-medlemmer!

Hei! Vi er godt i gang med utfordringen vår ALT ER LOV, og det er på tide med litt midtveisinspirasjon. Vi har med oss to nye medlemmer i designteamet, som vil gi dere den. 

Premien er sponset av





Mitt navn er Marielle Jakobsen aka MissStampalot, jeg er 33 år
og bor på Tranøy i Hamarøy. Jeg har vært samboer med min kjære i 15 år og vi har 4 felles barn.
Jobber til vanlig i hjemmesykepleien men er fortiden hjemme i mammaperm med 
Sistemann på 6mnd.
Grunnlegger av Nordsalten hobbyklubb- bloggen men har ikke vært aktiv her inne på flere år.
Jeg har drevet med scrapping i snart 7 år, men har hatt pause på noen år. Nå, når jeg har gått hjemme med minstemann har jeg kjent savnet etter scrapping og startet opp igjen.
Lager for det meste kort og Lo, men har i den siste tiden åpnet opp
for mixed media. Er ellers veldig glad i å lage vintagekort, og havner alt for ofte inn på det temaet.
Nå er jeg veldig glad for å få lov å bli DT for Nordsalten Hobby, da jeg trenger masse inspirasjon, å trenger og pushes litt ut av komfortsonen ☺️ Gleder meg masse til å følge bloggen og alle de fine kreasjonene rundt om kring.

MissStampalot 🎨

Blogg: MissStampAlot








Jeg heter Ingunn og kom til verden i 1971. Jeg har vokst opp på Sørlandet. Foreldrene mine har alltid vært over middels opptatt av estetikk og håndtverk så søsknene mine og jeg fikk godt med bra hobby materialer.
Det første bilde av at jeg lager kort er fra da jeg var 4 år og broderte blomst på papp til Farmor:) Nå bor jeg sammen med min mann i Oslo. Hvis jeg ikke er helt oppslukt i Sci-fi filmer eller serier så går det oftest i kortlaging. Lager noen tradisjonelle kort til dåp og bryllup osv. når jeg får bestillinger. Men er lykkeligst når jeg får leke meg egen lagde bakgrunner ofte i (litt enkel) Mixed Media stil. Er også begeistret for CAS som jeg håper å få mere dreisen på etter hvert. Å få lov til å være med på design teamet hos Nordsalten Hobbyklubb føles som å ha en venninde i 4. klasse når du begynner i 1.klasse:) Veldig Stas!






Nå håper vi at du også er inspirert til å lage noe til utfordringen. Klikk deg inn HER, så finner du den.
Lykke til!

5 kommentarer: