mandag 1. oktober 2018

Utfordring #164 Alt er lov OG presentasjon av nye DT-medlemmer!

God morgen alle sammen! 

Endelig er dagen her som vi har gledet oss veldig til! Vi skal nemlig presentere de to første av våre fire nye DT-medlemmer. Det er noen flotte og dyktige damer vi har fått med oss, og vi gleder oss til å samarbeide med dem med å gi dere masse ny inspirasjon. De to siste vil bli presentert i midtveisinspirasjonen vår 15. oktober. Det er godt å være igang igjen!

Aller først vil vi presentere månedens utfordring.
Temaet i denne gang er

Alt er lov!


Vi gleder oss til å få se hvordan dere løser oppgava! Det er så spennende å besøke bloggene deres.


Denne gangen er vi sponset av



som gir vinneren denne flotte premien:





Vårt designteam har laget nydelige inspirasjonsbidrag til dere, og først av alt vil vi presentere de første nye DT-medlemmene våre:




Jeg heter Anita Sjøthun og er 38 år. Bor på Hafslo i Sogn med mannen min og våre 4 barn. 
Jeg begynte med å lage album for 12 år siden, men det var for noen år siden når jeg ble introdusert for dies at hobbyen ble til en stor lidenskap! Plutselig åpnet det seg en verden opp for meg som inneholdt alt fra mønsterark, dies, stempler, blomster og anna stæsj, jeg ble mildt sagt hektet! Nå scrapper jeg stort sett hver eneste kveld hele året rundt! 

Jeg er veldig glad i våre norske produsenter, bruker mye norske tekster både i form av stempler og dies på kortene/prosjektene mine. Har ingen bestemt stil tror jeg, varierer litt fra kort til kort. Det er alltid noe nytt å prøve, nye typer produkter, nye måter å brette på, det finnes så mye fantastisk inspirasjon der ute! 

Er utrolig stas å få være en del av design teamet til Nordsalten Hobbyklubb, håper å spre scrappeglede og inspirasjon til dere!

Jeg er veldig glad i våre norske produsenter, bruker mye norske tekster både i form av stempler og dies på kortene/prosjektene mine. Har ingen bestemt stil tror jeg, varierer litt fra kort til kort. Det er alltid noe nytt å prøve, nye typer produkter, nye måter å brette på, det finnes så mye fantastisk inspirasjon der ute! 
Er utrolig stas å få være en del av design teamet til Nordsalten Hobbyklubb, håper å spre scrappeglede og inspirasjon til dere!


Blogg: Anitas Papirhule


Her er Anitas første DT-bidrag for Nordsalten Hobbyklubb:



Hei! 
Mitt navn er May-Runa Johansen. 

Jeg er 32 år og bor på Ramberg i Lofoten. Er gift, hjemmeværende mamma til to jenter på 7 og 4 år.

Begynte å lage kort i 2012 etter å tilfeldigvis sett en video av cuttlebug på YouTube.  Siden da har jeg vært helt hekta! Stilen min er preget av vintage, romantisk, blonder og «lag på lag» Er også veldig glad i sommerfugler. 

For meg er kortlaging litt mindfullness, litt egentid som også gir meg ny energi på en måte. Så er det også en hobby jeg deler med jentene mine.  Veldig koselig å sitte rundt stuebordet og lage kort sammen med dem.

Det er utrolig stas å få lov til å være en del av teamet til Nordsalten hobbyklubb! 
Jeg håper mine kort kan være til inspirasjon. 
Gleder meg så til å se deres bidrag på utfordringene her i bloggen! 

May-Runa🦋

Blogg: May-Runas kortverden

Facebook:https://m.facebook.com/MayRunasScrapbook/



Her er May-Runas første DT-bidrag for Nordsalten Hobbyklubb:





Her kommer resten av inspirasjonsbidragene:

















Nå håper vi at dere er blitt inspirert til å prøve også!
Vi gleder oss til å se hva dere lager.


Denne utfordringen går til 31.10. kl 23.55.


Lykke til!



2 kommentarer:

  1. Welcome Anita and May-Runa. I couldn't manage a wedding card last month but am glad to be joining the fun this month. Lovely inspiration from the team. And now for something a little different........ Bwahahhhaaaaaa. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. I believe that the differency in everyone`s creations is what we love and what inspires us all. :D

      Slett