onsdag 14. juli 2010

Ukas gjestedesigner

Gjestedesigner

Hege Gulla Sivertsen
 
Hei.
Jeg heter Hege, noen kjenner meg kanskje som HegeGS også, snart 30 år og bor i Kristiansund på Nordmøre sammen med min kjære.
Når min interesse for scrapping dukket opp første gang er jeg litt usikker på, men det tok seg betraktelig opp i 2008.. og siden har det vært min hobby og rekreasjonJ
Jeg lager mest kort, esker etc.., men har også begynt å snuse litt på LO’er.
Når det gjelder stil, er vel ”det enkle er ofte det beste” et dekkende ord.. men det hender jeg slår til med mye stæsj også. Jeg liker også godt vintage/shabby chic stilen med fine gammeldagse bilder, blonder og bling.
Ellers liker jeg å prøve meg på forskjellige teknikker, skisser, tutorial’er og å bruke kreativiteten selv. Inspirasjon finner jeg i ting rundt meg, det kan være en stemning, musikk, skisser, farger, en tur i naturen, nye stempler/vintagebilder eller en god bloggrunde for å se alt det fantastiske som blir laget rundt omkring i hobbyverden.
I juli 2009 tok jeg mot til meg å laget meg en egen blogg, selv om jeg syntes det var skummelt i begynnelsen har jeg aldri angret. Der inne har jeg ”møtt” mange spennende å fargerike scrappere! De fleste møter jeg kun i blogglandia, men har vært så heldig å møte noen live også. Stikk gjerne innom bloggen min, http://hegeskortogsaant.blogspot.com, å ta en titt på hva jeg driver med.

Tusen takk for at jeg fikk lov å være gjestedesigner, det har vært en ære og en fryd å få jobbe med oppgaven.

Klem fra Hege.

1 kommentar: