mandag 15. juli 2019

Midtveis inspirasjon



Da var det på tide med litt sommerlig midtveis inspirasjon fra oss i 
NORSALTEN HOBBYKLUBB.

Temaet for utfordringen er:
Det kan være papirblomster eller blomsterpapir, stemplet eller malt eller kanskje du har noen i press å overaske oss med:) 

Premien er disse flotte blomstene som er sponset av Marielle i designteamet.



Jeg har laget et kort med et stort bakgrunnsstempel som jeg har embosset i gull før jeg farget det med vannpendel og distress ink. Jeg er på det solfylte blide Sørlandet og vandrer i min barndoms hage med oldemors gamle roser som lukter i hele tunet. Så det var min nostalgiske inspirasjon for et sommerlig rosekort:) håper dere får lyst til å bli med oss på utfordringen!


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar