søndag 15. september 2019

Midtveis inspirasjon # 175 Bruk dies

 Da Var vi allerede kommet til 15. september og det er på tide med litt inspirasjon til den pågående utfordringen vår som er:

Bruk Dies

Vi har fått inn mange flotte bidrag og sett masse fin bruk av diser allerede, men dere har fremdeles to uker på å komme med deres flotte bidrag:) Her er Link til hovedinnlegget

Denne gangen er vi sponset av 

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.
Den heldige vinneren får denne flotte premien.



Jeg har to kort å vise dere i dag. Når vi tenker på bruk av dies så tenker nok mange av oss på designpapir og kombinasjon av flere diser:) Men her har jeg valgt å lage mine egne bakgrunner og kun brukt en dies på hvert kort. På det første har jeg brukt et dies og stempel sett fra Tim Holtz på en miksed media bakgrunn.


På det andre har jeg brukt den første disen jeg fikk for den fulgte med da jeg kjøpte Big Shot.  Bakgrunnen er Et "Krønsja" akvarell ark som er farget med distress ink. Så stanset jeg ut sommerfuglene og fjernet bitene på bingene før jeg limte kroppen på plass igjen, såkalt innlays. Det morsomste med diser er at man kan bruke dem på så utrolig mange måter å få kort med vidt forskjellige uttrykk på:)



Da håper jeg at dere har fått litt inspirasjon til å finne frem disene å bli med oss på utfordringen!


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar