tirsdag 15. oktober 2019

Midtveis inspirasjon #176 Vintage

Da har vi allerede kommet oss til midten av oktober. Vi minner om vår pågående utfordring: 

Sponsor denne gangen er Kort og Godt
De gir en heldig vinner denne flotte premien



Vi har også en DT-call så hvis du har lyst til å søke på den så finner du mere info og kontaktinformasjon ved å følge linken. Frist for å søke er 20. oktober. Da håper jeg at der som kunne tenke dere å bli med oss på teamet sender oss en søknad:)


Jeg har laget et Vintage kort på en Mixed Media bakgrunn som inspirasjon denne gangen. jeg har blant annet brukt et gammelt notehefte, blonde fra da jeg var liten, perlerad fra et gammelt ødelagt smykke, bølgepapp fra en kjeks boks og metall fra Korthobby. 


Da håper jeg flere fikk lyst til å bli med på utfordringen. Du kan linke opp bidraget ditt i hoved innlegget HER

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar