tirsdag 1. desember 2020

#190 JUL

 1. desember og adventstiden er begynt.

Det betyr også ny utfordring hos oss som har tema

JUL

Sponsor denne gang er Scrappeliten 
med denne flotte premien


Her kommer noen flotte inspirasjonsbidrag fra vårt designerteam:






















Nå håper vi at dere er blitt inspirert til å være med på utfordringen!
Vi gleder oss til å se hva dere lager.


Denne utfordringen går til 31. desember kl. 23:55


Lykke til!



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 kommentarer:

  1. Gorgeous makes from the team. Love the jumpers. Hugz

    SvarSlett
  2. Encore un beau challenge qui égaye nos journées. Merci à la DT pour ses superbes créations. Prenez soin de Vous à l'approche des fêtes bien tristes cette année.
    MaryannG

    Another great challenge that brightens our days. Thanks to DT for their superb creations. Take care of Yourself as the very sad holidays approach this year.
    MaryannG

    SvarSlett
  3. jeg får ikke lagt til bidraget mitt
    så jeg legger det her
    https://synnovedyhring.blogspot.com/2020/12/julekort.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, nå kan du legge inn bidraget ditt :)

      Slett
  4. Ikke mulig å legge til kortet mitt, det står: Link party reached maximum number of allowed entries...

    Her er link til bloggposten min :)
    https://tindaloo.blogspot.com/2020/12/happy-holidays-from-creative-fingers-dts.html

    SvarSlett