torsdag 17. januar 2019

Midtveisinspirasjon #167 Gled en venn

Heisan! I dag er det jeg som er så heldig å få lov å komme med midtveisinspirasjon til vår pågående utfordring 
Vi har en flott premie fra Kort og godt, en god grunn til å hive seg rundt å delta i utfordringen vår! 


Å glede en venn kan man gjøre på så mange måter, jeg har valgt å lage en eske til Freia melkehjerter, da jeg synes disse er så flotte å gi bort! Morsomme er de å lage også!



Jeg liker godt å putte på litt speilkartong på prosjektene mine, synes det pynter opp og gir ett eget uttrykk. Metallhjørnene er fra Kort og godt, og det samme er bildet hentet fra ett utklippsark.

På innsiden har jeg igjen brukt litt speilkartong, før jeg har stemplet opp ett av mine favorittstempler fra Kort og godt, fra stempelplaten M-248. Sommerfuglene er fra utklippsark fra Kort og godt.

Håper du fant litt inspirasjon til å være med på utfordringen vår, som varer til 31 januar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar