fredag 15. november 2019

Midtveisinspirasjon#177 Alt er lov.

Da er vi allerede kommet til midten av November og vi minner om vår pågående utfordring

ALT ER LOV

Jeg debuterer også med mitt aller første innlegg her i bloggen og det er veldig stas.

Vi gleder oss til å se alle de flotte bidragene dere kommer med.

En heldig vinner får en premie som er sponset av 



Jeg har laget et bursdagskort med en av mine favorittdies fra StudioLight og vakre mønsterark fra
Stamperia som midtveisinspirasjon. Har også brukt chipboards fra Snip art, roser fra Kort & Godt og charms fra korthobby.
Stempeltrykkene inni kortet er fra Papirdesign og Norsk Stempelblad.




Da håper jeg flere fikk lyst til å bli med på utfordringen. Du kan linke opp bidraget ditt i 
hovedinnlegget HER

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.


Utfordringen slutter 30. november kl. 23.55

2 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert kort <3 nydelig med tre pynten rundt fuglene (som bare er skjønne) og samme i teksten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lisbet. Herlig dette mønsterarket til Stamperia :)

      Slett