søndag 10. november 2019

Velkommen og farvel!

Vi ønsker velkommen til vår nye designer Katrine!
Hun har egen presentasjon her under dette flotte og smilende bildet.

Lenger ned tar vi farvel med to av våre designere, Gro og Marielle.





Jeg heter Katrine Hoel Paulsen og er 1970 modell.

Bor med mann, to tenåringsbarn og en pusekatt på Skedsmokorset.

Jeg startet med å lage kort i 2010 og blir bare mer og mer hekta på denne hobbyen. 
Har alltid likt å være kreativ og føler jeg har funnet den perfekte hobby for meg som jeg kommer til å holde på med resten av livet. 
Å sitte med mine kortprosjekter gir så mye energi og glede. 
Det er stas å få være med i Designteamet til Nordsalten hobbyklubb og jeg gleder meg til alle nye utfordringer i tiden som kommer.

Bloggen min kan du besøke her


**********    **********

Gro har vært med i mange år med litt på og av innimellom.
Vi takker for følget og ønsker henne lykke til videre.
Du kan besøke bloggen hennes her og se alt det flotte hun lager.



**********    **********


Marielle er den som var med og startet Nordsalten hobbyklubb i desember 2009, hun har vært borte i noen år, og kom inn igjen i fjor.
Vi takker for følget og ønsker henne lykke til videre.
Du kan besøke bloggen hennes her å se alt det flotte hun lager.




1 kommentar:

  1. Blir spennende ås e hva du vil alge som inspirasjon Katrine. Lykke til videre til Marielle og Gro :-)

    SvarSlett