torsdag 15. oktober 2020

Gjestedesigner Tone

 I dag er vi så heldige å ha Tone Jensen som gjestedesigner hos oss!

Hun er vår midtveisinspirator på utfordringen vi har gående med tema
Bruk minst to mønsterark.

Ta en titt i bloggen hennes og se alt det flotte hun lager!

Her er en liten presentasjon fra henne selv:

Hei.

Jeg heter Tone. Jeg er 52 år og bor i Lillestrøm. Jeg har en voksen gutt på 20 år
og en voksen bonusdatter på 35 år.

Jeg har alltid laget fotoalbum, men scrapping på den måten jeg gjør i dag begynte jeg med i 2004. I 2012 begynte jeg å lage kort. Og nå går det i LO, kort, PL, tags og noen ganger AJ. 

Vet ikke helt hvilken stil jeg har jeg, liker å variere, noen ganger fra CAS til less is more og Mixed Media til Vintage. 

Inspirasjon henter jeg i hovedsak fra nett, både innland og utland. 

Min blogg: www.tonesscrapperom.blogspot.com 



1 kommentar: